Klacht: zoekraken pakketje

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per abuis het verkeerde adres gegeven aan pakket verzender. Nummer 7 in plaats van 27. Mevrouw van nummer 7 trof pakket op de stoep aan en wist van niets dus heeft het pakket aan de POSTBODE gegeven. (niet de pakket bezorger!). Die zou het wel oplossen. Via Track Trace staat het pakket op bezorgd ( voor de deur gelegd!) Nu heb ik contact met de postbode en die geeft aan het pakket op het depot te hebben achtergelaten in de veronderstelling dat de chef het naar een depot brengt waar alle onbekende post wordt bewaard. Een adres of telefoonnummer kan de chef niet geven. Er is een dossier opgestart door de verzender van het pakket maar daar is nog geen antwoord op (na anderhalve week) Het pakket is dus kwijt en ik zou het graag in ontvangst willen nemen!

Gewenste Oplossing:

Het pakket is dus kwijt en ik zou het graag in ontvangst willen nemen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2018 om 19:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Claas,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het pakketje dat voor u is bestemd, verkeerd is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u naar de vorderingen gekeken betreffende dit pakket en ik zie dat er vandaag contact is opgenomen met de afzender en dat het pakketje wederom naar u wordt verstuurd. Ik hoop dat het nu goed moet komen. Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak!

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kristian Claas