Klacht: Zoekgeraakte pakketten

op 15 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL, ik heb afgelopen tijd al een aantal keer met jullie gebeld over 2 zoek geraakte pakketten. Inmiddels is bekend dat de pakketten niet meer terug te vinden zijn. Ik heb 2 weken geleden een claim ingediend maar hier nog steeds geen reactie op. Het contact met jullie loopt ontzettend stroef. Medewerkers van de klantenservice kunnen/willen me niet doorverbinden met de juiste personen. Ik krijg geen enkel bericht over de voortgang. Graag wil ik deze claim zsm oplossen. Kunnen jullie mij verder helpen?

Als de claim die ik heb ingediend wordt behandeld en uitgekeerd.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 juni 2017 om 14:03 geantwoord

Goedendag,

Begrijpelijk dat u hier absoluut niet blij mee bent. Inmiddels heb ik contact geweest met de claims afdeling. Naar verwachting zal je voor het begin van volgende week een reactie hebben op jouw claim. Excuses voor de vertraging.
Voor eventuele andere vragen adviseer ik u om contact te leggen met 0900 222 21 20.

Vriendelijke groet,
Thijs webcare afdeling DHL Parcel

Heeft op 15 juni 2017 om 14:08 geantwoord

Vreemd dat het jullie blijkbaar wel lukt om een claim afdeling te bellen waar dat bij de gewone klantenservice niet lukt. Jammer dat men hiervoor een openbaar medium voor op moet zoeken. Betekent dit dat ik deze week nog een reactie krijg van de claimafdeling? Dat is immers voor het begin van volgende week.

Reactie van de melder van de klacht ATR

3 dagen geleden - Beste DHL, Ik heb nog niets van jullie claim afdeling gehoord. Zouden jullie kunnen nagaan hoe het ervoor staat? Groet,

Alle klachten die gemeld zijn door ATR