Klacht: ZOEKGERAAKTE BOEKEN

op 14 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 10 augustus via marktplaats 3 boeken besteld, maar slechts 2 zijn aangekomen doordat een pakketje is opengeraakt. Ik heb al meerdere keren aan de telefoon gehangen met de klantenservice maar die schepen me altijd af. Via twitter werd me het volgende verteld. Ik moest namelijk een onderzoek starten door de afzender met de klantenservice te laten bellen. Zij hadden de macht dat onderzoek te kunnen starten. Maar zodra zij bellen word weer verteld dat zij niets kunnen doen, dat ik iets moet doen. Ik concludeer dus dat de telefonische klantenservice erop is gericht je zo snel mogelijk af te schepen. En inmiddels heb ik mijn 2 verloren boeken niet terug gekregen terwijl mijn studie al lang is begonnen.

Daarnaast zou ik gisteren nog een boek moeten ontvangen, ook dat boek is niet afgeleverd terwijl er wel staat dat het gisteren bezorgd is…

Ik zou tevreden zijn als:
- of iemand me eindelijk gegevens geeft van het depot voor zoekgeraakte post waar mijn boeken terecht gekomen zijn
- of de boeken die ik ''kwijt'' ben eindelijk bezorgd worden
- of de nieuw waarde van deze boeken worden uitbetaald aangezien ik inmiddels geen tweedehandsversies meer kan vinden
- de telefonische klantenservice ook eens verbeter word

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2016 om 13:57 geantwoord

Geachte mevrouw van Dungen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket niet volledig heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is, en dat u niet tevreden bent over de klachtafhandeling. Het spijt mij dat u zich niet goed geholpen voelt. Ik heb uw melding doorgegeven en ik ga er vanuit dat er binnen 8 werkdagen contact met u wordt opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Ook begrijp ik uit uw bericht dat u uw andere zending niet heeft ontvangen. Als u, of uw buren de zending niet binnen 5 werkdagen alsnog heeft ontvangen, zou ik u adviseren om hierover ook contact op te nemen met de afzender. Als het gaat om een standaard pakket, zal de ontvanger u een passende oplossing moeten aanbieden.

Alle klachten die gemeld zijn door LV2