Klacht: Zoekgeraakt pakket

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket is op 3 April ingeleverd bij DHL depot KROKO in IJHorst.
Volgens hen is het pakket opgehaald door DHL.
Sindsdien is het pakket zoek geraakt.
Bcc betaald niet en DHL doet niets.
Ik wacht op 139 euro.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er 139 euro is overgemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en kan de zending waar u het over heeft helaas niet vinden. Het order nummer van BCC is niet iets wat in onze systemen terug te vinden is. Heeft u misschien een traceernummer voor mij? Dan kijk ik graag met u mee!

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 14:33 geantwoord

Voor een tracé en track nummer had KROKO uit IJhorst moeten zorgen. Kroko is een depot van DHL.
Het pakket is daar afgeleverd dus het is nu ergens in de
organisatie van DHL.
Misschien kunt u kontakt opnemen met Kroko IJhorst.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan geukens