Klacht: Zoekgeraakt pakket!

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag is er een pakket naar mij verzonden via webwinkel perrolamoda .
Na 1 dag bleek er een “tijdelijke ” vertraging te zijn welke in het track en trace spoor lag.
Later op de dag verscheen er wederom “tijdelijke gedeeltelijk vertraging”..
Na een hoop pogingen van zowel verzender alswel ontvanger verloopt het contact met DHL klantenservice zeer stroef! Nu is het vrijdag en staat het pakket nog steeds op dezelfde status.
Zowel verzender als ontvanger hebben tot op heden nog steeds geen duidelijkheid waar hef pakket zich bevind , en uberhaupt of het pakket nog vindbaar is. Er is namenlijk nu al 2 dagen geen enkele vordering of beweging in het pakket gesignaleerd.
Aldus dhl zou het pakket “verdwenen” zijn bij transport vanaf het verzend naar ontvangstdepot.
Mij lijkt dat DHl toch op zijn minst even kan nagaan dat als het klopt wat ze zeggen dat ze kunnen nagaan met welke chauffeur het pakket is meegegaan.
Het lijkt er op dat men geen enkele moeite doet om het pakket te vinden.
Het pakket is nogal van waarde over de €100!!

Graag wil ik mijn pakket ontvangen zo spoedig mogelijk!!!
Indien ze het pakket echt kwijt hebben gemaakt wil ik mijn volledig aankoopbedrag terug en dat op zeer korte termijn( dus wil er niet weken op wachten)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. In dit soort gevallen doen wij uiteraard onderzoek naar het pakket en doen wij ons best het pakket weer boven water te krijgen. De verzender heeft hier een onderzoek voor opgestart en er is navraag uitgezet naar verschillende depots. Zodra hier meer over bekend is brengt een collega van het onderzoeksteam de verzender hierover op de hoogte. Zij zullen u weer verder inlichten over de stand van zaken. Ik hoop van harte dat het snel opgelost is.

Hartelijke groet,

Tom