Klacht: Zoeken op referentie in MijnPakket

op 28 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel vrij veel producten uit het buitenland, waarbij de tracking in sommige gevallen de wensen over laat. Als ik graag wil weten of mijn pakket in Nederland is, moet ik een duur 0900 nummer (0.45 euo p/m)van jullie bellen zodat een telefoniste op basis van het buitenlandse trackingnummer de omnummering kan zoeken.

Ik heb in deze gesprekken meermaals aangegeven dat het voor de consument een stuk gebruiksvriendelijker is, als we zelf op referentie, of buitenlands trackingnummer op MijnPakket.

Helaas ben ik deze optie na 2 jaar nog steeds niet tegengekomen. Graag hoor ik wat jullie planning is voor de implementatie van deze functie, die door zeer veel kopers zal worden gewaardeerd!

Alle klachten die gemeld zijn door Neyluzz