Klacht: Zoek raken besteld fotoboek

op 26 oktober 2011 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte,
wij maken geregeld met tevredenheid gebruik van uw fotoservice.
Wij hebben op 10 oktober 2011 met veel zorg een speciaal fotoboek samengesteld en de order bij Kruidvat geplaatst.
Op 14 oktober kregen wij via onze mail het bericht dat het fotoboek gereed was en dat dit fotoboek binnen 2 werkdagen afgeleverd zou worden bij het Kruidvat filiaal te Bergen (NH).
Hierop wilden wij op 22 oktober 2011 het fotoboek ophalen in het filiaal te Bergen. Echter was dit fotoboek daar niet aanwezig.
Wij kregen het advies om zelf op dinsdag 25 oktober 2011 de infolijn van het Kruidvat te bellen om navraag te doen naar ons bestelde fotoboek.
Hierop hebben wij telefonisch contact opgenomen met de infolijn van het Kruidvat. Wij kregen van deze medewerker te horen dat het niet bekend was waar ons boek was en dat de order opnieuw geplaatst zou worden. De medewerker deelde mede dat het erg lang zou gaan duren om na te gaan waar het fotoboek moest zijn. Op onze vraag of wij bericht zouden krijgen wanneer dit fotoboek gereed was, kregen wij als antwoord dat wij dit niet kregen en maar geregeld langs het kruidvat filiaal moesten gaan om te kijken of ons fotboek er nu wel was.
Wij maken ons erg veel zorgen waar dit fotoboek met zeer persoonlijke foto’s nu is en of deze in handen van derden komt. Wij hebben door dit voorval geen vetrouwen meer in de Kruidvat fotoservice. Wij hebben op geen enkele wijze excusus gekregen voor het kwijtraken van ons zeer persoonlijke fotoboek. Tevens vinden wij het advies om het fotoboek opnieuw te bestellen geen bijdrage leveren tot een oplossing hierin.

Wij willen weten waar ons eerst bestelde fotoboek is. Wij willen voorkomen dat het in handen is van derden.

Wij willen op de hoogte gehouden worden waar ons fotoboek is en eventuele oplossing hierin.

Ook zouden excusus in welke vorm dan ook op zijn plaats zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline1980