Klacht: Zoek geraakt pakket

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket op 5 sept aangeboden met track en trace voor italie. Tracking gebeurtenissen, ontvangen in transit dan stopt het.
4x klantenservice gebeld het was al in italie ze konden niets doen tot 22 sept. Uiteindelijk was er 1 medewerker die serieus met me meekeek en mij een formulier toe heeft gestuurd voor vermissing pakket. Tot op heden nog niets gehoord terwijl er door de medewerker bij is geschreven dat ik al diverse malen ben afgescheept. De grootste zorg dat het nu opeens op 16 sept in depot staat. Wat is er in de 10 dagen ertussen met het pakket gebeurt?

Als het pakket heel en onbeschadigd boven water komt en bij de klant met spoed wordt afgeleverd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2016 om 13:44 geantwoord

Geachte mevrouw Reuvers,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending naar Italië tot op heden nog niet is afgeleverd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending. Ik zie dat er al een onderzoek gaande is. U heeft al mail contact gehad met de case-eigenaar. Ik zie dat u vandaag ook weer een mail heeft ontvangen. Hopelijk is de zending snel in Italië en kan de ontvanger deze spoedig ontvangen. Verder kan ik niets voor u betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkook