Klacht: zo zit dat dus

op 14 mei 2015 over Primeline in de categorie Leningen

na veel rekenen en informatie opvragen ben ik er helemaal uit .
zo als ik heeft iedereen die een kredietkaart van primeline en aanverwanten heeft geen doorlopend krediet maar een rentekredietlening .
en dan komt de vraag wat is een rente kredietlening ik leg dit uit in de vorm van informatie en getallen .
een rente krediet is een lening waarbij men bijvoorbeeld 1,3% renten betaald in de maand januari dan is het aflossingspercentage bij 3 % 1,7%
maar bij een flexibele renten kan het zo maar zijn dat men een maand of wat later ineens 1,884% renten moet betalen en dit min 3% is 1,116% aflossing
en vanaf dat moment betaalt men meer renten dan wat men aflost .
in mijn geval kom ik tot de volgende rekensom .
€1.114,62 + 20,585% = € 229,44 – 28,4087 % = € 381,83 = € 962,23
dit hout in dat ik na een jaar € 152,39 heb afgelost dus € 77,05 minder dan wat ik aan renten heb betaald .
pas als men niets meer opneemt word het bedrag minder heel heel langzaam
en dit is zelfs voor een firma als primeline niet genoeg want zo als ik al meer heb gezegd op slinkse wijzen weten ze er nog meer geld uit te slepen .
0,01 cent 0,02 cent na een jaar 0,08 cent en zo word het steeds meer .
ik roep iedereen op overzichten op te vragen en aan het rekenen te gaan want ik stel nog steeds dat primeline een criminelen organisatie is .
en dat ga ik bewijzen ook .
want ik kan dan wel laag zijn opgeleid tot de 100.000 cent kan ik het geheel uit rekenen.
en dat is waar ik nu aan begonnen ben .
ik schrijf nog een keer mijn aders op en hoop dat er meer mensen zijn die het met dit bedrijf en aanverwanten hebben gehad .
want het stelen van 0,01 cent is volgens de wet stelen ook al is dit voor primeline en aanverwanten de normaalste zaak van de wereld .
is getekend J.W.Duijmelings bij de populieren 8 5701 WX Helmond .

daar word aan gewerkt

Bericht van Primeline

1 jaar geleden - Wijzigen Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:14 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet