Klacht: Zo slechte service

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil een grote klacht tegen de teee bezorgers die gisteren te laat langsgekomen (19:00 uur) en ondanks de hele dag afwachten tot einde gedrag loos en agressief weigerden ze de beschadigde hoekbank terug nemen en de nieuwe bank ophalen ! En ondanks per direct contact via Whatsappje met [email protected] maar niets gedaan en ze gewoon gereden weg!
Ze dachten dat de tijd is laat en ze zijn moe en kunnen niet de bank liften!
Nu ben ik in twee dagen zonder bank en moet op grond zitten tot verder!

Dat vandaag de beschadigde hoekbank te afhalen en de nieuwe bank ophalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 maart 2020 om 13:42 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw bestelling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap uiteraard dat u flink baalt van deze situatie. Helaas heeft onze [email protected] dienst zijn eigen klantenservice. Ik raad u daarom aan om opnieuw contact met hen op te zoek via het nummer 0613784157. Zei zouden u dan verder kunnen helpen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Galal.Zoetermeer