Klacht: zo schofterig ben ik nog nooit behandeld

op 06 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Er was een vonnis in 2010 toen konden afspraken. Niet nagekomen worden ivm geen werk helemaal geen inkomen in 2014 heb ik elke deurwaarder opgebeld om te vragen of ik daar nog schulden had zo ook ggn nee ik had daar niks meer als was afbetaald en in 2016 staan ze aan de deur om.beslag te leggen op de auto 6 jaar niks van gehoord nu in 2016 leggen ze beslag op de auto wil ik netjes een regeling treffen krijg je te horen dat dat niet mogelijk is en dat er voor eind mei het volledige bedrag betaald moet zijn. Prima dan gaan we daarvoor nu komt vandaag mijn salaris strook binnen en zie ik dat er beslag ligt op mijn salaris daar is niks van gemeld en nu kan ik niet meer rond komen en als je dan belt met ggn wordt je behandeld als een hond en krijg je de meest afschuwelijke dingen naar je hoofd geslingerd echt niet normaal

Als de beslagen eraf gaan en ik een regeling kan treffen met een bedrag waar we het allebei mee eens zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 mei 2016 om 14:45 geantwoord

GGN heeft de klacht in behandeling genomen. De punten zijn vandaag schriftelijk toegelicht aan de klager. Deze zal onze reactie binnen enkele dagen ontvangen. Wanneer er sprake is van loonbeslag en niet alle vaste lasten voldaan kunnen worden, kan er een herberekening van de beslagvrije voet worden aangevraagd.

De klacht is beantwoord en zal gesloten worden.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door vandepipo