Klacht: zo als verwacht

op 20 mei 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Vandaag kreeg ik de bevestiging van een eerder gestelde bevinding .
Primeline laser service Qander het is gewoon een pot nat .
Ze kunnen zichzelf ook Sinterklaas of de kerstman noemen het blijft een feit dat ze blijkbaar denken dat zij alleen kunnen rekenen .
Maar ondanks dat ik maar heel weinig scholing heb gehad kunnen zij mij niet wijs maken dat 2,999% evenveel is dan 3 % evenmin kunnen ze mij op wat voor manier ook dat € 2.228,30 + 35,68 = fl. 4.989,15 evenveel is dan fl 5.000,00
Maar goed ze doen maar als ik klaar ben met rekenen kan zelfs Qander er niets anders meer van maken .
En nu hoeven ze wat mij betreft ook niet meer op berichten van klachte.nl te reageren .
Maar ik beloof hen heilig dat er een dag komt dat ze moeten reageren en niet alleen naar mij toe .
Voor mij is er geen weg meer terug het KIFID slaan we over en word het een weg naar de Rechtbank de AFM de Nederlandse Bank en naar het Ministerie van Financies .
En voor mij maakt het niet uit of ik het win of verlies hoewel dit laatste onwaarschijnlijk lijkt .
We zullen het zien ter zijne tijd en dan is het voor Primeline laser service en Qander te hopen dat de rechter ook overtuigd kan worden dat 1,9995 % evenveel is dan 3%
Ik ben nog niet berijd me neer te leggen bij de onzin die ik tot nu toe van deze firma ( firma’s ) heb mogen vernemen .

word vervolgd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven.
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet