Klacht: zit kussens verkleurd door zon

op 04 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik had 4 zitkussens gekocht, deze liggen op een bankje bij de balkondeur. na 1 of 2 dagen daar gelegen te hebben zijn ze erg verkleurd. ik ga terug naar filiaal in oud beyerland en ze zeggen dat het binnenkussens zijn. dus had ik pech. dit is mijn aller eerste klacht en er werd erg moeilijk over gedaan. het lag binnen maar ook weer gedeeltelijk buiten.
totaal geen medewerking. ik heb hetzelfde verhaal gedaan in filiaal barendrecht. deze dachten met ons mee!!!
op mijn bon had ik veel gekocht en 1 gordijn retour gedaan in oud beyerland en zelf hadden ze de bon gehouden en ik kreeg een copie. in barendrecht hadden ze een mail gehad dat een copie bon niet meer mocht omdat er fraude mee gebeurd.
ik weer naar oud beyerland en na veel gedoe bon gekregen de echte. daarna moest ik weer naar barendrecht rijden om het te regelen. zeer irritant voor mij en een hoop tijd.
daar heb ik alles verteld tegen mar en de andre aardige meiden: in o.b. werd verteld dat barendrecht een hoop fouten maken. ik noem dat klantenservice!!!!!!
ook werd verteld dat ik voortaan met klachten maar naar barendrecht moet gaan?????????????
sorry hoor maar dat kan toch niet. zo ontzettend veel gekocht al jaren daar en nog nooit wat aan de hand 1 klacht en dan dit?

ik ben al goed geholpen in barendrecht

Alle klachten die gemeld zijn door ambertje