Klacht: ik wil mijn bestelling

op 17 november 2010 over zilonka in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 oktober bestelde ik bij Zilonka-shop een zwarte Zilopop van 12,50 en betaalde meteen de Zilopop met verzendkosten, dus samen 15 euro via Paypal. Het product zou binnen twee werkdagen in mijn bezit zijn. Na een week heb ik een mail gestuurd, niets op gehoord, nogmaals gemaild, niets gehoord, een klacht ingevuld via het klachten formulier, nooit iets gehoord. Intussen heeft Paypal zich er ook mee bemoeid, die horen ook niets. Het tel.nummer op de site bestaat niet eens. Nu, negen mails en twee klachten verder heb ik nog steeds niets vernomen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug of minstens twee Zilopops ter vergoeding!

Alle klachten die gemeld zijn door juni1969