Klacht: zijn spullen kwijt en wij het haasje

op 31 augustus 2018 over Dekra in de categorie Autodealers

nadat een autoschade is gemeld, en zij doodleuk vertelde dat ze de eerste 5 weken geen expert hadden, om te komen kijken is naar veel gezeik een tele expertise toegestaan.

nu zijn ze de fotos kwijt terwijl de auto al reeds gerepareerd is

gewoon afhandelen die hap de tegenpartij die schuld erkent heeft en een auto die reeds gerepareerd is en wij moeten ons nu aanpassen en aan hun

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekra over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekra in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekra

Heeft op 03 september 2018 om 15:05 geantwoord

Geachte heer Vaessen,

Wij vinden het heel vervelend dat er vertraging is ontstaan in de behandeling van uw dossier. Wij hebben inmiddels de foto's van uw beschadigde voertuig ontvangen via uw tussenpersoon. Het dossier wordt op 4-9-2018 inhoudelijk behandeld door de schade-expert, vervolgens zullen wij uw verzekeringsmaatschappij zo spoedig mogelijk berichten over de schade aan uw voertuig.

Excuses voor het ontstane ongemak.

DEKRA Automotive

Heeft op 03 september 2018 om 15:10 geantwoord

Eerst kijken en dan roepen
dit is gewoon in mijn ogen wanprestatie!!!

Bericht van Dekra

3 maanden geleden - Geachte heer Vaessen, Wij betreuren het nog steeds dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. In de 5 weken dat er geen expert beschikbaar was is onze binnendienst druk geweest met het opvragen van foto's en de calculatie die door Autocentrum Biermans zou worden aangeleverd. Op 28-08 hebben wij uiteindelijk alle stukken ontvangen. Het dossier is voorgelegd aan de expert en gerapporteerd. U kunt contact opnemen met uw verzekeraar over de inhoud van de rapportage. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, DEKRA Automotive

Alle klachten die gemeld zijn door jafj