Klacht: zij zeggen dat ik niet betaald heb

op 26 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Heel erg onverwachts na elke maand gehouden te hebben aan de betalingsregeling ,krijg ik een brief binnen over beslaglegging roerende zaken!!
Ik heb elke maand mijn termijn betalingen betaald.
Oke ! Omdat ik rabobank heb zij het blijkbaar niet op het eerste van de maand ontvangen omdat ik zelf op dat datum betaald heb ..
Ik heb er niet aan gedacht omdat ik een salaris heb van verschillende tijden.
Als ik ervoor of erna niet kan betalen kan ik moeilijk aan geld komen.
Maar ik heb me gehouden aan de afgesproken afspraken. De geld is in ieder geval binnen gekomen.
Ik heb hen niet laten zitten met niets.
na telefonisch contact , vermeld ze dat 1 dag later of op die ene dag al te laat is en zij dan een deurwaaarde inschakelen? en het verder moet regelen met de deurwaarde.
kwa mijn mening. heb ik helemaal niets verkeerd gedaan.
Ik heb gewoon betaald en zij zetten een deurwaarde voor mijn deur ?
waarom zullen mensen aan de regelingen houden als zij niet aan de regeling houden. betaald is gewoon betaald. 1 dag of op de dag zelf.
Graag zou ik overnieuw een regeling willen.

zo snel mogelijk.. want de deurwaarde komt vrijdag al.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 26 september 2016 om 16:48 geantwoord

Wij hebben op 22 september 2016 telefonisch contact opgenomen met de klager. De klacht is inhoudelijk besproken en wij zijn samen tot een passende oplossing gekomen. In verband met de privacy van de klager kunnen wij op deze website geen verdere inhoudelijke informatie geven. De klacht zal op klacht.nl worden afgewikkeld.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door lalaglorie