Klacht: Slechte internet

khadija ziggo klant op 06 juni 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

03-05-2024 contract afgesloten bij ziggo internet en tv belofte glasvezel verbinding 1000 mb 12 maanden disney plus gratis en

04-06-2024 gebeld met klante serves dat disney plas niet geactiveerd kan worden en dat mijn wifi slecht
Wifi niet meer dan 180 naast de modem en boven op zolder geen berijk
Ze hebben gezegt u krijgt een monteur op 06-06-2024 die vandaag langs is geweest om het probleem om te lossen
Wat niet is gelukt gezien de wifie nog steeds slecht is monteur heeft voorgesteld contact op te nemen met ziggo en te vragen om wifi punten aan te vragen die ze gratis zou de verzenden omdat het wifi internet slecht is

Contact opgenomen met ziggo kreeg in eerste instantie aysa aan de lijn zeer onvriendelijk en bijdehand dat ik toen eigelijk al mijn abonoment wou opzeggen

Vervolgens terug gebeld om een klacht in te dienen tegen haar kreeg ik en andere collega aan de lijl anderhalf uur aan de lijn gezeten te meten en te vragen zonder resultaat
Vervolgens zegt hij stap maar over naar een andere provider wij kunnen je niet helpen klopt dat we wifi punten hebben maar daar moet je gewoon voor betalen uitgelegd dat ik al betaal elke maand om internet te krijgen waarom zou ik exstra moeten betalen

Puntje bij paaltje heb ik niks gekregen van wat er eigelijk is afgesproken zelf de interne klacht heeft hij niet genoteerd en ben ik van plan over te stapen als dit is hoe ze met klanten om gaan en niet snel een oplossing hebben want heb 14 dagen bedenktijd

Stabiel internet en de aanbieding zoals afgesproken en een tegemoedkoming voor de ombeschofte medewerkers en het niet kunnen gebruiken van disney plus

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziggo
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door khadija ziggo klant