Klacht: problemen met Ziggo: ITV en internet en beloftes die niet worden nagekomen.

op 31 augustus 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb een maand geleden mijn pakket samengevoegd tot alles in een extra en direct ITV aangevraagd inclusief de ciscobox. Tot op heden wel de nieuwe modem gekregen alsook de etra digitale ontvanger voor tv voor een eenmalige bijdrage van 9,50 euro. Vanaf vandaag is mijn previeuw periode afgelopen en zou de card mijn digitalepakket zoals die op de andere was in overgaan. Niet dus!!!!!! Weer bellen ongeveer de tiende keer nu tevens ook gevraagd wanneer mijn ciscobox kwam en wanneer mijn internetsnelheid omhoog gaat van 25 naar 50. Elke keer hetzelfde antwoord u moet gewoon afwachten. Ja ja en hoe lang weet men niet. Het grappige is dat Ziggo je wel snel weet te vinden als er geld betaald moet worden maar zijn ze tergent langzaam als het gaat om de dingen in orde te krijgen. Een groot bedrijf als ziggo onwaardig. Ook de helpdesk schiet zwaar tekort met het verstrekken van info en de behulpzaamheid. Nou kan je ook mailen naar Ziggo maar volgens mij werkt hun eigen internet niet want antwoorden op de mailtjes krijg je niet. Ja ok als je er naar vraagt telefonisch word er gezegt dat het erg druk is. Nou als het zo druk is zorg dan dat de organisatie goed staat en los de problemen dan ook adequaat op zodat men niet vele malen hoeft te bellen zo wordt de druk minder. Ik hoop dat er nu eindelijk eens iets gebeurt want een maand wachten en nog geen veranderingen zien is echt te gek voor woorden.Hopelijk reageert hier het Ziggo bedrijf eens op zodat ik weer een tevreden klant kan zijn net als voorheen.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ziggo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tweetypost