Klacht: opzeggen

op 16 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefonie en internet bij ziggo op gezegd doormiddel van een aangetekende brief en via de site. (Via de site gebeurd er niets) Krijg ik uiteindelijk bericht van ziggo dat mijn telefonie is opgezegd maar mijn internet niet. Ik bellen en mailen maar geen reactie bij ziggo. Ik ben ondertussen overgestapt per de datum van mijn opzegging maar naar herhaalderlijk opzeggen van mijn kant blijven ze afschrijven van mijn rekening.

Bericht van Ziggo

10 jaren geleden - Geachte Kilan,Het is jammer om te horen dat je je producten bij Ziggo wilt opzeggen. Maar het mag niet zo zijn dat het een probleem moet opleveren.Zou u daarom het volgende webformulier in willen vullen dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteamMet vriendelijke groet,Ziggo webteam Alex

Alle klachten die gemeld zijn door kilan