Klacht: Modem uitval

op 07 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

hallo

ik ben al vanaf julie 2009 bezigmet Ziggo
ik heb een alles in 1 extra pakket en kreeg in julie een nieuw modem vanwege de hoge snelheid
meteen na aansluiten werkt het niet kontakt gezocht en ben nu inmiddels al 15 modems verder 3X Arres en de rest Ubee
heel veel kontakt met Ziggo gezocht deze weigeren ook maar iets te doen alleen maar nieuwe modems plaatsen
volgens 2 aannemers en 2 monteurs moet er een nieuwe kabel komen
dit wil Ziggo niet doen daar dit te duur is voor hun nu hebben ze eigenhandig mijn abonnement naar beneden gedaan en willen ze weer mijn oude motorola modem plaatsen
ik weiger dit daar ik niet naar beneden wilt
vergoedingen doen ze niet aan ik heb 15 keer een vrije dag moeten nemen en bel al die maanden al perpaid doordat het modem niet werkt kan ik niet meer bellen
dit wordt niet vergoed door Ziggo
wel een brief gekregen waarin staat dat ik zelf aangeef dat ik mijn abonnenment naar beneden wilt maar dit is niet wat ik wil
er is ook niemand die je daar kan bereiken je belt altijd eerste lijns en die kunnen niets voor je doen
erg vreemde gang van zaken daar

Gewenste oplossing

ik wil het alles in 1 extra
en alles vergoed hebben
en dat ze nu eindelijk eens iets gaan doen aan deze klacht na 6 maanden

Alle klachten die gemeld zijn door Jack.m