Klacht: klantenservice ziggo

op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice Ziggo is niet te bereiken, onduidelijk keuzemenu, blijf aan de lijn dan krijgt u een van onze medewerkers,vervolgens kom je weer in een keuze menu, en als je dan je klantnummer intoetst kunnen ze je niet helpen en wordt de verbinding verbroken kassa voor ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ziggo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ziggo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ziggo

Heeft op 25 januari 2010 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

De afgelopen periode hebben veel van onze klanten contact gezocht met onze Klantenservice. Hierdoor zijn we soms beperkt bereikbaar geweest. We hebben u daardoor niet altijd snel en goed kunnen helpen.

Helaas is het ook voorgekomen dat abonnees na lang wachten aan de telefoon opnieuw contact met ons moesten opnemen. Dat kwam doordat de verbinding werd verbroken. Dat spijt ons.

Wij doen ons uiterste best om de bereikbaarheid van de Klantenservice te verbeteren. Voor het ongemak bieden wij u onze excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door guus