Klacht: Ik wordt gek van Ziggo

op 31 augustus 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lezer,
Sinds mei dit jaar ben ik klant bij ziggo en hebgekozen voor tv en itv incl cisco pvr.
Dit heeft tot vorige week het niet gedaan. Er zijn in totaal 4 monteurs geweest de 3e kwam niet opdagen en de 4e gaf me een nieuw cisco apparaat en hoera alles deed het. 1 week!!
Nu is mijn cisco weer defect. Helaas kan gebeuren zou je zeggen. Mijn extreem grote irritatie in dit alles is toch wel, hoe Ziggo zich opstelt.
Telkens als ik bel, sta ik minimaal 15min in de wacht om vervolgens minimaal 1 keer doorverbonden te worden. Dan krijg je 90% van de keren een persoon aan de lijn die niks weet kan en mag. De beloftes die daarna gedaan worden, worden niet nagekomen denk aan terug bellen, opsturen van retour bonnen,monteurs langs laten komen en het oplossen van het probleem.
Kortom ik ben ruim €100,- aan belkosten kwijt, ik ben 3 vrije dagen kwijt, ik heb al ruim €300 aan ziggo betaald voor iets wat het niet en heb geen tv.
Ik weet me dan ook werkelijk geen raad meer!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ronin187NL