Klacht: Geen aansluiting, wel een factuur.

op 31 augustus 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanleiding van mijn klacht nog geen plaatsing gezien op klachtenradar.
Nu heeft Ziggo de factuur uit handen gegeven aan Bos incasso.
Dus Ziggo reageert niet op brieven, e-mails en telefonisch wordt je als een hond behandeld.
Geweldig Ziggo, ga zo door.
De factuur zal ik zeker niet betalen, liever een veelvoud aan advocaat kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ziggo in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Hallo,Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw klacht.Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op.Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.Met vriendelijke groet, Ziggo Webteam Sony

Alle klachten die gemeld zijn door Albert.