Klacht: dramatische afhandeling

op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

l.s.
6 juli hebben wij een aanvraag voor abonnement gedaan bij ziggo omdat we gingen verhuizen.
Na verhuizing ging het al mis, en werd een en ander aangesloten bij onze buurman, op nr 20 ipv ons nummer 20a.
na veel gebel zou het goed komen, echter kregen we niet de apparatuur (ontvanger). Na vele beloften van diverse mensen zoals mevr. x, Mevr. x kwam niets, dus na 7 weken gaven we op. Geen TV aansluiting gehad, dus we gingen er dan ook van uit dat er geen rekening zou komen. Fout dus
Ik heb een Acceptgiro, er is 60 euro afgeschreven en na de belofte van de heer Roma Alexandra dat er een creditering plaats ging vinden moet ik het geld nog terug zien te krijgen.
Erg klant onvriendelijk bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Paul