Klacht: Door vertraging bij bestellingen moet ik extra betalen voor iets wat ik niet meer heb.

nportegies op 07 juni 2024 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Doordat er een wijziging al weken bij bestellingen staat in mijn ziggo kan ik niets wijzigen.
En iets wat ze online doen bij Ziggo kan in bestellingen niet verwerkt worden en blijft nu weken lang staat. Heb er al over gebeld, zou gewijzigd worden maar er gebeurt niets.

Voor Ziggo: Bestelling 888017611A

Krijg je steeds het bericht dat je niets kan doen, maar weer Ziggo moeten bellen.
Ziggo is op de hoogte van dit probleem maar het oplossen schijnt niet mogelijk te zijn.

Ik had gekozen voor extra tv kanalen, nou na 1 dag al spijt van en je kan maandelijks opzeggen dus ook meteen gedaan. Dat ging goed, maar bij de administratie van betalingen gaan ze nu 3 maanden afschrijven van mijn bank voor maximaal 1 maand dat ik het had kunnen gebruiken.

Denk dat ik de boel ga opzeggen per September 2024 want hier wordt je echt niet vrolijk van.

Hopelijk is er 1 iemand die technisch genoeg is om die vreemde bestelling die in mijn account open blijft staan kan aanpassen, zodat ik weer gebruik kan maken van mijn ziggo.

Kunnen ze dat niet dan bel ik nog 1x naar Ziggo om mede te delen dat ik einde contract alles opzeg van Ziggo.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht nportegies

1 week geleden - Ziggo wil de klacht niet behandelen op klacht.nl, net als per telefoon kunnen ze niets voor je doen. Prima ga ik maandag bellen en zal ik ze mededelen dat ik mijn contract zal beëindigen per einde contract. Zijn gelukkig meer Internet en TV aanbieders. Ben niet alleen afhankelijk van een bedrijf die mij niet willen en niet kunnen helpen door een fout op hun eigen website.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nportegies