Klacht: Betalingsregeling zomaar gestopt

op 15 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben dit jaar overgestapt naar Ziggo ” tot mijn spijt” en het ging gelijk al mis met de betaling. Ik hoorde ineens dat ik bij hun de eerste 2 maand ineens moest betalen, daar wist ik niks van en is mij nooit verteld. Dat terzijde, nu vroeg ik aan hun of ik dat kon regelen naast mijn maand premie, dat kon dan wel, dan moest ik 20 euro bij mijn huidige abonnement op betalen, dan was het goed. Ik zou hiervan nog een bevestiging krijgen en de gegevens om te betalen.
Ondertussen heb ik gewoon de maand premie betaald en kreeg ik weer een brief dat ik het weer ineens moest betalen. Toen heb ik weer gebeld en werd mij weer beloofd dat de regeling verder kon gaan en dat ik zelf 20 euro extra moest betalen bij de premie, daar had ik verder geen gegevens of link voor nodig. Dit heb ik dus ook 26 April netjes gedaan ipv 70,50 maandpremie heb ik 90,50 betaald. Er vanuit gaan dat het eindelijk goed liep. Nou ik had het mis en kreeg vandaag wederom weer een brief dat het gelijk betaald moest worden, anders word ik afgesloten, ik natuurlijk weer gebeld en niemand kon iets vinden over een regeling en het moest gewoon betaald worden. Ik baal hier zo van, want ik moet nu en de maand premie betalen en 102,20 extra, terwijl ik dat niet kan missen en dat terwijl ik ook alleen maar problemen heb de verbinding en het beeld wat stottert. Ik heb alleen maar problemen met hun, dat ik gewoon eigenlijk het liefst het contract wil ontbinden, want ik moet nog een hele tijd voordat hij afloopt, wat heb ik een spijt! Ik heb al een klacht ingediend, wie weet wat ik kan doen?

Ik zou tevreden zijn als nu voor eens en altijd die regeling gewoon verder kan lopen zonder problemen en ik geen verbinding of storings problemen meer heb of het liefst contract ontbinding.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michellepruim