Klacht: Al een week geen internet en telefoon en Ziggo reageert gewoon niet

op 14 augustus 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben heel boos. Heb nu al een week geen internet en telefoon, heb een all-in abonnement bij Ziggo. Einde van de dag/tegen de avond gaat het weer werken, vandaag om half 8 ’s avonds. Heb elke dag meerdere malen geprobeerd de klantenservice te bellen welke ik alleen maandag te pakken heb gekregen, daar vertelde een mevrouw dat ik het verkeerde doorkiesnummer had gekozen en weer opnieuw moest bellen, doorverbinden kon ze niet. Heb tig keer gebeld en krijg alleen een bandje dat me eerst vertelt dat ik ook gratis kan bellen met mijn vaste telefoon (die het dus niet doet) of via internet proberen (gggrrrr….), dan vertelt het bandje dat het zo druk is dat ze me niet kunnen helpen. Ik betaal dus voor iets dat ik niet krijg en heb niet eens de gelegenheid om dat te vertellen. Op de website is niets terug te vinden over een eventuele storing.

Gewenste oplossing

Op zijn minst een verklaring waarom ik geen internet en telefoon heb en een snelle reparatie. Een financiële vergoeding voor de geleden schade (abonnementsgeld terug en verplicht gebruik van mijn mobiele telefoon) lijkt me ook op zijn plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy36