Klacht: Abonnement oude provider niet opgezegd door Ziggo

op 08 september 2009 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf begin augustus ben ik overgestapt van kpn naar ziggo “alles in 1”, ik had reeds een televisie abonnement bij ziggo. Het “alles in 1” pakket heb ik begin juli telefonisch besteld. De telefoniste heeft mij daarbij meerdere malen verzekerd dat ziggo mijn volledige abonnement bij kpn zou opzeggen. Dit is echter niet gebeurt. Ik had voor de overstap een abonnement “internet plus bellen” bij KPN en dat is nu omgezet naar een adsl basis abonnement van 25 euro per maand!? Ik zit hierdoor weer een jaar vast aan het contract met kpn, en dus kost mij dit 300 euro extra.
Ik betaal nu dus dankzij ziggo 2 internet abonnementen. Na verschillende malen met zowel KPN als Ziggo gebeld te hebben, zijn ook hier al veel kosten gemaakt en ben ik nog niet geholpen. Ook op de site van ziggo kan ik niets vinden over dat adsl niet zou worden opgezegd bij mijn oude provider. Daarnaast staat zelfs op mijn wijzigingsoverzicht vermeld dat ziggo de opzegging regelt. Mijnsinziens is ziggo in gebreken gebleven.

3 weken geleden heb ik reeds via de site van ziggo een formulier ingevuld met mijn probleem, maar tot op heden nog geen reactie (met uitzondering van een automatische bevestiging).

Ook heb ik gemaild naar x.x@x.x.nl, daar krijg ik enkel de reactie dat ik daar niet naar toe mag mailen met vragen.

Daarnaast heeft het telefoonnummer van ziggo niet eens een keuzeoptie om klachten te melden.

Bericht van

10 jaren geleden - Geachte melder,Allereerst mijn excuses voor de negatieve ervaringen welke u hebt ondervonden bij KPN. Graag zou ik met u in contact willen komen om de casus met u te bespreken.Indien u dit op prijs stelt wil ik u verzoeken om uw contactgegevens kenbaar te maken via zakelijkinternet@kpn.com, t.n.v. klacht Klachtenrader. T.a.v. KR.IMK. Gelieve aan te geven dat het om reactie Abonnement KPN niet opgezegd door Ziggo.KPN Klant Reacties.

Bericht van jvk

10 jaren geleden - Ook ik ben 3 augustus overgestapt naar alles in een van Ziggo, nu kreeg ik van het weekend een faktuur van mij vorige provider Tele 2 met daarop het abonnement tarief van aug. en sept. ik heb direct gemailt met Tele 2, en kreeg het antwoord dat mijn abonnement NIET was opgezegd door Ziggo.ZIGGO BEDANKT !!!!!!

Bericht van

10 jaren geleden - Beste ,Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw klacht die u op het forum vermeld. Als u via het speciaal opgezette ‘mail adres’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op.Uw melding op klachtenradar.nl word automatisch door ons op opgelost gezet omdat wij van het Ziggo Webteam uw klachten en vragen persoonlijk in behandeling zullen nemen. Indien uw klacht of vraag al naar wens opgelost is kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.U kunt uw klacht of vraag naar het volgende mail adres sturen: ziggo-webcare@office.ziggo.nlMet vriendelijke groet, Ziggo Webteam

Alle klachten die gemeld zijn door renbei