Klacht: Aanleg kosten kabels

op 08 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

Nadat ik als huurder in oktober in een nieuwbouw woning ben verhuist. Heb ik bij Ziggo Internet en Tv abbonement afgesloten. Heb ik netjes mijn abbonements kosten betaald. Kreeg ik later een factuur dat ik 120 euro aansluitingkosten moest betalen. Ik heb contact opgenomen met de woningcorporatie Zayaz, en die zeggen dat de kabels aanwezig zijn. En ik niet vde kosten van het aanleggen van kabels moet betalen.

Inmiddels heb ik een brief gestuurd. Voor een specifikatie van de kosten. En wie opdracht heeft gegeven voor het aanleggen van kabels.

Tevens heb ik geen opdracht gegeven ik heb alleen een abbonement afgesloten.

Hoe kan het zijn dat ik als huurder 120 euro aanlsuitingskosten moet betalen? Ik neem aan dat de volgende huurder dit niet hoeft te doen. Ook heb ik een aanmaning ontvangen, nadat ik een brif had gestuuurd, om eerst mijn vraag te beantwoorden en de kosten niet te laten oplopen.

Inmiddels al meerder malen contact gehad met ziggo, ik heb niet het gevoel dat de medewerkers mijn vragen konden beantwoorden.

Gewenste oplossing

Ik wil een antwoord op mijn vragen. Ik wil duidelijkheid over wie verantwoordelijk is voor de kosten.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ziggo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Saluhovic