Klacht: ziggo mobiel

op 31 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 2 maanden geleden op advies van ziggo overgestapt na vodafoon omdat ik dan extra’s kreeg.
nu na 2 maanden geeft ziggo nog eens 6 gig data weg en onbeperkt bellen zonder vast contract .
Waarom hebben ze de trouwe klant hier niet over geinformeerd.
Ik voel me nu niet zo happy en me flink in de maling genomen .
ziggo heeft me geadviseerd een klacht in te dienen bij ziggo / vodafoon dit heb ik niet gedaan maar hun gebeld deze zijden dat ziggo alleen dit kan oplossen maar ik toch bij hun een klacht kan indienen maar dit niks gaat oplossen omdat ziggo alleen dit kan oplossen ( fussie ziggo vodafoon )

Gewenste Oplossing:

Nou als ze mij tegenmoetkomen met iets of wat ze iedereen bieden die ziggo mobiel heeft die 6 gig aan data en onbeperkt bellen zonder contract .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht berry1974

2 maanden geleden - Opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door berry1974