Klacht: Ziggo Interactieve TV Uitzending gemist

op 08 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Ziggo Interactieve TV Uitzending gemist, ze
adverteren dat Uitzending gemist kosteloos is echter is dit sinds een week
niet meer het geval je betaald nu per uitzending €0,45 tot €0,95 cent. Dit
is misleidend en ik ben hier een gedupeerde van ik heb een alles in een
abonnement inclusief HD recorder aangeschaft enkele maanden geleden zodat ik
hier kosteloos gebruik van zou kunnen maken.
http://www.ziggo.nl/#producten/televisie/

Gewenste Oplossing:

Géén extra kosten meer berekenen voor het terug kijken van programma's bij Ziggo voor uitzending gemist voor alle bij Ziggo aangegeven zenders.

Je betaald namelijk al genoeg voor een TV abonnement-extra!

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Koster