Klacht: Ziggo Humax Decoder werkt niet correct

op 16 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg meerdere malen per dag een melding geen signaal bij mijn Philips TV en HUMAX 5300 C indien ik via HDMI tv kijk. Ik heb reeds beide apparaten geupdate naar de nieuwste software en ook een nieuwe HDMI kabel aangeschaft. Contact met Ziggo/Humax/Philips hierover, maar probleem is nog steeds aanwezig.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe ontvanger die wel de HDMI handshake herkent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Independent Solutions

2 maanden geleden - Ik heb een bericht gekregen dat Ziggo niet ingaat op deze klacht, kan dit nagegaan worden?

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions