Klacht: Ziggo biedt geen kwaliteit en slechte service

op 27 september 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juli 3-in-1 pakket aangevraagd, begin augustus aansluiting gepland (1 week voor afsluiting KPN en Online). Monteur komt onkundig met niet complete gereedschapskist (mondstuk voor dikke kabel ontbreekt). Storingsmonteur moet komen, Afspraak wordt niet ingepland, moet 10 keer achteraan gebeld worden. Uiteindelijk 2 weken later storingsmonteur (die werkelijk niet begrijpt dat de installatiemonteur probleem niet heeft opgelost (mondstuk voor dikke kabel). 5 dagen later komt de installatiemonteur opnieuw. 1 dag na installatie werkt internet en telefonie niet. Klantenservice kan he niet oplossen, een storingsmonteur moet komen. Eerst volgende optie is 8 dagen later!! Schande! zelden zo’n incomptetente organisatie meegemaakt met zo weinig klantgerichtheid. Ik ben inmiddels een maand na de geplande installatie nog steeds niet aangesloten op werkend internet en telefonie. Denk maar niet dat Ziggo zich hier voor schaamt en met verhoogde urgentie een monteur het probleem laat oplossen!

Gewenste Oplossing:

Morgen een monteur die het probleem voorgoed oplost en uiteraard creditering van abonnementsgeld (principe)

Alle klachten die gemeld zijn door edwinbb