Klacht: Rits van schoen gaat steeds open en het merk op 1 schoen al helemaal vervaagd

op 14 januari 2019 over Ziengs in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb voor mijn zoon goede kwaliteit schoenen gekocht dacht ik, echter na nog geen maand gaat de rits steeds open deze ging al iets stroever dicht dan de andere ritsen in de schoen ( schoentjes hebben 4 ritsen ,2 aan iedere schoen) ook is op 1 schoen het merk wat zichtbaar is al volledig vervaagd dit terwijl het toch echt leer zou moeten zijn ?! Klantenservice gebeld en dan krijg je te horen dat je maar even naar een “schoenmakertje moet gaan” op de vraag wie dat gaat bekostigen krijg je als antwoord dat er geen garantie word gegeven op risten. Ik verwacht wel dat de kinder schoenen van €80,00!! van goede kwaliteit hoort te zijn, een rits laten maken binnen zo korte tijd vind ik eigenlijk al niet kunnen en dat het merk wat op de schoenen staat al volledig is vervaagd en dat nadat mijn zoontje ze niet eens dagelijks draagt! Wat zou een “ schoenmakertje” daar dan aan kunnen doen? Vind het echt een hele slechte service, en ook niet klantvriendelijk ben volledig afgeknapt op Ziengs! Ik wil hier een oplossing voor ….

Ik wil mijn geld terug! Heb geen vertrouwen meer in een ander product van ziengs.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziengs

Alle klachten die gemeld zijn door Danitje