Klacht: zgn ontvanger niet thuis

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb net een stevig gesprek met de DHL klantenservice achter de rug. ik wacht nu al 4 dagen op een pakketje wat dinsdag afgeleverd had moeten worden. Nu weet ik wel dat de kerstperiode de drukste tijd van het jaar is, maar kom op zeg, 4 dagen! En dan staat er bij track & trace ook nog dat de ontvanger niet thuis was! Ikzelf zit in de ziektewet, en ga sowieso nergens heen, en mijn deurbel is prima in orde. Dan bel ik voor de eerste keer de klantenservice, wordt mij verteld dat de chauffeur een briefje heeft achtergelaten, waarop ik vraag: “waar dan?” Want in mijn brievenbus straalt de leegte mij tegemoet! Ik moet dus concluderen dat DHL één grote puinhoop is, die mij ook nog eens een leugen op de mouw wil spelden!

kan niet. kerst valt gewoon in het water.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:42 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. Uiteraard betreuren wij het dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Sorry voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Heeft op 27 december 2017 om 16:55 geantwoord

De bezorger heeft niet eens de moeite genomen om uit zijn auto te stappen.

Reactie van de melder van de klacht veliborweller

9 maanden geleden - Voor mij is dit een reden om niets meer te bestellen bij een shop die met DHL samenwerkt!

Alle klachten die gemeld zijn door veliborweller