Klacht: Zgn bezorgd,maar niets gekregen

op 22 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

nr.724251984316 zou bezorgd zijn,maar waar??????? niet bij mij en ook geen kaart in de bus,buren weten ook nergens van,komt meer voor bij DHL volgens Videoland op het muziekplein in Barendrecht. Hoe zit dat??????

Als iets werkelijk is bezorgd en geen leugens

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juli 2016 om 13:30 geantwoord

Beste mevrouw Soomers,

Wat vervelend dat uw zending niet bij u is afgeleverd.

Ik wil u graag adviseren om dit verder op te pakken met de afzender, dat wij dit voor u kunnen oplossen. De afzender kan opdracht geven te onderzoeken of de zending is afgeleverd en waar.

Manon.

Heeft op 22 juli 2016 om 14:53 geantwoord

Dat is afchuiven van eigen verantwoordelijkheid,het pak was al in Nederland en ook in de auto geladen,dus onder beheer van DHL,hij wordt niet betaald om pakketten zoek te maken,maar om ze te bezorgen.DHL is verantwoordelijk voor de aflevering,niet Kopp.Kopp heeft geen enkele invloed op de nalatigheid van het personeel van DHL. Kopp was al benaderd,Kopp is niet nalatig,dat is DHL.

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Het is zo dat u klant bent van de verzender, en de verzender klant is van DHL, vervelend genoeg dient u dit dus bij de verzender te melden zodat de verzender dit op kan pakken met DHL. Dit is niet afschuiven, maar volgens procedure van de gemaakte afspraken tussen DHL en de verzender. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Antoinette46