Klacht: zes weken na aanvraag afkoop levensverzekering nog geen uitkering

op 26 september 2011 over Aegon in de categorie Verzekering

zes weken geleden een verzoek gedaan voor afkoop van twee koopsompolissen. Een polis is afgehandeld en uitbetaald op 28 Augustus. De andere polis bleef maar duren en bij navraag bleek die nog in de zogenaamde werkvoorraad zat.Week later weer gebeld en toen was de reden , dat er eerst een formulier met de afkoop waarde naar mij gestuurd zou worden, op mijn vraag waarom dat bij de andere polis niet gedaan was kwam geen verklaring, en ook waarom die niet direkt bij aanvraag opgestuurd was kwam geen verklaring.
Weer een week verder en weer gebeld kwam de telefoniste met precies hetzelfde antwoord, en beloofde mij dat er de volgende dag teruggebeld of een email gestuurd zou worden met uitleg. Geen mail of telefoon gehad. Ik wacht nu nog steeds op het formulier.
Verder vind ik het vreemd dat wanneer ik aegon belt ze vragen of je voor een tevredenheidsonderzoek terug gebeld wilt worden. Ik heb dat drie keer aangegeven en ben nooit terug gebeld.
Hierdoor is mijn vertrouwen in aegon tot nul geslonken.

Vooraleerst een gesprek met een verantwoordelijke voor deze zaak

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 27 oktober 2011 om 12:10 geantwoord

Ik heb uw klacht via de e-mail afgehandeld. Als u nog vragen heeft hoor ik het graag.

Groet,

Wouter
AEGON Webcare

Heeft op 27 oktober 2011 om 18:14 geantwoord

Uitkering is inderdaad kort na klacht gedaan, maar ik heb geen enkele uitleg of email gehad waarom dit zo lang geduurd heeft.
Dit was trouwens niet de eerste keer dat een uitkering zo lang duurde.
Ben dus niet tevreden met de oplossing van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door belgie