Klacht: Zendingnr 74332780

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Oo maandag artkel besteld. Op dinsdag gearriveerd bij dhl beek. Daarna tot vrijdag geen beweging in te krijgen. Wel elke dag gescand in beek??!! 10 tal maal gebeld naar dhl. Kreeg iedere keer een ander verhaal te horen. Het zou op donderdag geleverd worden tussen 11 en 16 uur. Thuis gebleven, geen dhl geweest! Op vrijdag maar weer gebeld. Wisten het zelf niet meer. Hadden mail naar beek gestuurd of ik het pakje zelf kon ophalen. Om 13. Uur nog maar eens teruggebeld naar dhl , weer iemand anders aan de lijn:” nee meneer, daar kun je helemaal geen pakjes ophalen”. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit: waarschijnlijk heeft het pakje geen barcode gekregen en kan het artikel niet bezorgd worden” Hoe kan het artikel dan in hemelsnaam 4 dagen lang gescand zijn volgens de status? Tegenwoordig reist een pakketje in 4 dagen de wereld rond. Uiteindelijk in de auto gestapt en van maastricht naar tilburg gereden en bij de vuurkorfwinkel een nieuw artikel opgehaald omdat ik het uiterlijk vandaag moest hebben! Pluimpje voor de vuurkorfwinkel. Bad shame voor dhl!

Op zijn minst een excuus en een tegemoetkoming in de gemaakte benzinekosten. Bivenstaand verhaal kunt u verifieren middels het zendingsnummer en de vuurkorfwinkel. Die kunnen bevestigen dat ik het artikel zelf maar ben gaan ophalen in tilburg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:06 geantwoord

Beste heer Tillmans,

Allereerst mijn excuses voor de onduidelijke informatie. Het pakket is te groot om door onze wagens afgeleverd te worden, daarom is het overgedragen aan ons zakelijk netwerk. Deze moet echter nog ingepland worden.

Helaas is het niet mogelijk om als geadresseerde een claim in te dienen bij DHL. Indien u wilt claimen, dient u dit bij uw verzender te doen.

Mocht het pakket alsnog bij u aangeboden worden dan kunt u aangeven dat u zelf al voor een oplossing heeft gezorgd en het pakket retour kan naar de Vuurkorfwinkel.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 16:08 geantwoord

U geeft aan dat claim bij de verkopende partij ligt en niet bij dhl. Volstrekt oneens! Pakket was dinsdagochtend bij dhl in beek. En heeft daar de hele week dus gestaan. Al die 10 personen die ik aan de lijn heb gehad van uw call center wisten niet waar het pakket was en wisten niet wanneer het geleverd ging worden. Sommigen vertelden zelfs dat het op donderdag geleverd zou worden. Thuis gebleven niemand gezien. De een zegt zakelijk de ander particulier. De een zegt het staat in beekde ander het is al weg uit het distribitiecentrum. Het track en tracesysteem biedt evenmin duidelijkheid. 4 x gescand iedere nacht verder geen enkele duidelijkheid. Ik denk ook niet dat u zich verder verdiept heeft want het pakket is helemaal niet meer traceerbaar en zal dus ook niet meer geleverd worden. Vul het zendingnummer maar in 74332780. Is niet meer actief. Dit had u zelf ook kunnen nagaan. Jammer dat de klacht zo afgehandeld wordt.

Reactie van de melder van de klacht Guy tillmans

2 maanden geleden - Mooi, indien je het niet eens bent met de reactie, wordt er dus niet meer door dhl gereageerd op de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Guy tillmans