Klacht: Zendingen niet traceerbaar en niet geleverd na 5 dagen

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 29/09 2 pakketten (3SDFC2325296160 en 3SDFC3665538947) aangemeld op de site van DHL en gebracht bij DHL servicepunt (Het Sticht 37, 9405 NS Assen). Scan functie van DHL deed het niet!!!
Pakket dus niet te volgen op de site… Pakketten zijn vandaag nog niet afgeleverd bij de ontvangers, dacht dat het binnen 24 uur geleverd zou worden (ontvanger ook!!). Hoor nu van de DHL servicepunt dat ze zaterdag t/m maandag gesloten zijn… hoe kunnen jullie dan garanderen dat een pakket binnen 24 uur geleverd kan worden als de servicepunt 3 dagen gesloten is???
Ik ben heel ontevreden en krijg problemen met mijn klanten die nog wachten op hun bestellingen. Het gedrag van de medewerker van de DHL servicepunt komt heel erg onprofessioneel over, hoop dat deze zendingen nog deze week worden geleverd… Klanten denken nu dat ik een “oplichter” ben door jullie vertraging en onzichtbaarheid van de zendingen…
In afwachting van een professionele reactie van jullie kant en een vergoeding voor de overlast.

wanneer klant excuses ontvangt van DHL en pakket binnen 24 uur geleverd zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedenadg meneer Lemery, Zojuist heb ik met u meegekeken naar deze zendingen. Bij deze verzoek ik u om informatie te sturen over deze zendingen, bestaande uit: afmeting, gewicht, waarde, inhoud en uiterlijk. Op die manier kan ik namelijk zo snel mogelijk een onderzoek voor u opstarten. Deze zendingen hadden namelijk al afgeleverd moeten zijn. Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:22 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Fafenco