Klacht: Zending zoekt vanaf 30-3-2020

op 18 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de Sendungsverfolfung is zending CY454668301DE Maandag 30-3-2020 voor weitertransport vorbereitet. Sindsdien gebeurt er niets meer

Zodra de zending hier is

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 april 2020 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Via de track trace van onze Duitse buren zie ik inderdaad dat dit pakketje al een flinke tijd niet in beweging is. In ons eigen systeem zie ik geen enkele indicatie dat dit pakket bij ons is, of spoedig bij ons aan zal komen. Er is hier dus maar één vervolgstap, en die ligt niet bij ons. Mijn advies is om contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Die kan dan bij de juiste vervoersmaatschappij een onderzoek voor u opstarten. Hopelijk is er dan spoedig meer duidelijkheid.

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 april 2020 om 15:21 geantwoord

Duidelijk geval van kastje en muur. Duitsland geeft niet thuis en Nl was zijn handen in onschuld. Het zou DHL sieren zelf actie te ondernemen. Een naam suggereert een bedrijf, maar schijn bedriegt. Duitsland geeft aan dat de verzender maar een onderzoek in moet laten stellen maar dan moet het pakje wel eerst een maand zoek zijn. Bagger geregeld dus

Alle klachten die gemeld zijn door A. Boermans