Klacht: Zending zoek

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zending is zoekgeraakt. Track en trace houdt op bij aankomst in sorteercentrum. Het pakket heeft het sorteercentrum niet verlaten en is zoek geraakt. DHL geeft aan dat het pakket meestal alsnog terecht komt. Dit was niet het geval. Verder geen uitleg waar het mis is gegaan. Dat zou wel fijn zijn. Evengoed is het pakket binnen het bedrijf gestolen. Totaal geen vertrouwen meer in DHL

Gewenste Oplossing:

Graag een uitleg waarom het mis is gegaan bij DHL in het sorteercentrum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ons sorteercentrum handelt op een \"normale dag\" reeds 200.000 pakketten af. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er ook maar 1 kwijtgeraakt wordt. We geven ook aan dat bij een verloren melding deze pakketschade bij ons geclaimd kan worden. Uit uw klacht kan ik helaas niet achterhalen of u de ontvangende of verzendende partij bent.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Thing