Klacht: ZENDING WEDEROM VERDWENEN !!!

op 21 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb voor de 5e keer een probleem met de bezorging van DHL in Driebergen, al meerdere malen schreef ik een email over bestellingen die onbeheerd bij de voordeur werden gelaten, ik heb 2 weken geleden contact gehad met Leonie Westerhof, nadat een kostbare zending van Juwelo bij een buurman huizen verder ongetekend werd achtergelaten, een buurman die ik NIET ken overigens! Dit was de druppel, en ik heb een klacht ingediend, mij werd verzekerd dat de desbetreffende personen hierop zouden worden aangesproken, maar dat ik aan de bel moest trekken als dit niet zo was. Agelopen zaterdag j.l zat ik braaf te wachten op een levering van BULK powders bestelling CB352343485DE, er gebeurde niets, en toen ik om 16.00 van huis ging was er nog steeds niets, toen ik terug kwam om 19.00 zag ik een email waarin stond dat er geleverd was, en wel om 12.24, ook was er miraculeus getekend voor de zending door LIZ.. dit ben ik uiteraard NIET, en mijn bestelling is verdwenen !!! Ik heb betaald en voor de 6 of 7e keer kan ik klagen over de idiote afhandeling in Driebergen.. Graag wil ik mijn geld terug, of mijn bestelling terug ! Ik heb overigens een beveiligings systeem met camera, om 12.24 verliet mijn man het huis via de voordeur, er was uiteraard NIEMAND, tevens is er NIEMAND aan de voordeur geweest want ook dat wordt door de camera geregistreerd, ik plaats deze klacht ook nog in email formaat, en ik ga vandaag bellen, want ik ben het nu echt helemaal zat ! Overigens, als jullie willen weten hoe mijn handtekening eruitziet, verwijs ik naar de levering van juwelo afgelopen donderdag, waarbij ik de chauffeur moest stoppen het pakketje wederom ongetekend bij een buurvrouw achter te laten omdat ik niet snel genoeg bij de voordeur was !!!! Ik heb deze oudere meneer op camera beelden, en ik heb uiteindelijk ZELF getekend, die handtekening is dus daadwerkelijk van mij afkomstig. Graag verneem is zsm wat jullie gaan doen ! Met vriendelijke groet, Liza van der Valk

Als degene die in Driebergen bezorgd en zijn werk NIET doet wordt vervangen en ik mijn geld en bestelling terug heb !

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:11 geantwoord

Goedemiddag Liza,

Bedankt voor jouw bericht. Goed dat je dit ook aangeeft bij ons. Het is natuurlijk erg vervelend dat er opnieuw problemen zijn ontstaan bij de aflevering van het pakket. Ik wil hier heel graag mijn excuses voor aanbieden.

Je geeft aan dat je graag het geld terug wilt van de bestelling, maar dit kan ik helaas niet regelen voor je. Ik zou je willen adviseren dit te melden bij de verzender. In dit soort situaties zijn zij namelijk de enigen die een onderzoek kunnen starten bij ons. Zo kunnen we dit direct terugkoppelen aan de chauffeur en nagaan waar het pakket is geleverd.

Sorry voor dit ongemak en ik heb hier opnieuw een melding van gemaakt.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:36 geantwoord

lekker geamakkelijk ...geen onderzoek..geen cinsequenties voor degenen die dit doen..en geen mogelijkheind meerr via dhl te bestellen

Alle klachten die gemeld zijn door lizavdvalk