Klacht: Zending voor zonder toestemming terug naar verzenderaw

ReneVer op 17 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Awb 7489347994
Kijk ik op de tracking van DHL en zie ik tot mijn schrik dat mijn zending in plaats van in NL geleverd te worden, terug ging naar de verzender, ruim voor de deadline. Dit ondanks talloze telefoontjes en 1000x excuses. Echter nu ik alsnog mijn zending wil ontvangen zegt DHL doodleuk dat we opnieuw de verzendkosten moeten betalen. Ook werd er gelogen. De verzender heeft absoluut geen opdracht gegeven de zending terug te halen. Die heeft daar ook geen enkel belang bij.
Kortom DHL maakt fout op fout en wenst daar geen verantwoording voor af te leggen. Het gaat hier toch wel weer om een slordige 160 dollar.

Dat DHL ons kosteloos de zending aanlevert. We willen niet dubbel betalen voor een zending. Het zou DHL sieren als er ook nog een vergoeding komt vanwege inkomstenderving. We lopen honderden euro's mis vanwege de vertraging door DHL.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 november 2017 om 08:19 geantwoord

Goedemorgen heer Versluis,

Heel erg bedankt voor het doorgeven van uw klacht.

Wat vervelend dat uw pakket erg snel retour is gestuurd richting de verzender in China en dat u nu dubbel transportkosten dient te betalen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een dossier voor u opgestart en we zullen u deze ochtend terugbellen om alles door te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Rick
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door