Klacht: Zending vertraagd en nu verjaardagscadeau verpest

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week maandag een duur cadeau bij bol.com besteld. Aangegeven dat ik het pakket op zaterdag wil ontvangen want dan was mijn vriend niet thuis. Pakket was vertraagd en zou geleverd worden 2 dagen later. Verdorie, dan was mijn vriend thuis. Dus bol.com gebeld en gevraagd of het huisnummer veranderd kan worden zodat mijn buren het pakket aannemen (zij zaten in het plot). Bol.com zei dat dat geen probleem was en ze hebben gebeld met Post.nl om het huisnummer te wijzigen. Mijn track en trace zou dan ook moeten wijzigen. Weer werd mijn pakket vertraagd en zou nu dinsdag worden geleverd. Wederom was dan mijn vriend thuis. Ik heb 3 keer gebeld naar Bol.com om er zeker van te zijn dat het pakket werd geleverd bij de buren. Dat kwam goed zeiden ze maar Post.nl heeft dat bericht kennelijk niet goed doorgekregen en niks mee gedaan want zonet is het pakket afgeleverd bij ons en mijn vriend heeft zijn verjaardagscadeau dus nu geopent terwijl ik er niet ben! Schande!!! Jullie denken niet goed mee met de klant. Hele verassing is nu verpest.
En ik werk zelf bij een post bedrijf dus ik vind dit uiterst onprofessioneel!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket niet was vertraagd! Als het pakket bij de buren werd afgeleverd zoals afgesproken vanwege de vertraging!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer dat het pakket voor uw vriend is bezorgd op een moment dat voor u niet goed uitkwam.

Wij streven ernaar om pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Er is echter altijd kans op vertraging, en dit is daarom geen garantie. Wanneer het ons niet lukt om binnen 1 werkdag te bezorgen, mag u er van uit gaan dat u het pakket binnen 5 werkdagen ontvangt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 16:00 geantwoord

Wat een onzin. Dat er vertraging is is al rot genoeg maar daar ging mijn klacht niet over. Er is vaak naar jullie gebeld om aan te geven dat het pakket niet bij ons maar bij de buren geleverd moest worden betreft de verassing. Dat was goed zeiden jullie en uiteindelijk was het niet gecommuniceerd. Kom met een goede oplossing en lees de volgende keer beter.

Alle klachten die gemeld zijn door indienenklacht indienenklacht