Klacht: Zending van 5 pakketten zijn niet ontvangen track en tracé geeft aan dat ze vanmorgen bezorgd zijn

op 14 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 zending van 5 bij elkaar horen pakketten zijn door HEMA via DHL verzonden.
In de track en trace staat dat ze vandaag om11.08 zijn afgeleverd.
Onmogelijk er was niemand om ze in ontvangst te nemen.
Geen bericht in de brievenbus en geen pakketten te bekennen.

Benieuwd waar ze zijn.
Dhl gebeld…a 1 euro per gesprek.
1e poging ….klantenservice kon mij niet verstaan…maar op de vraag wilt U mij dan terugbellen ze de dame dat kunnen wij niet.
2e poging….antwoord was kort samengevat…heb niks met U te maken…wij doen zaken met HEMA en met U hebben we niks te maken.
Dat was dus 2 euro.

Hema gebeld.
Erg vriendelijke en behulpzame dame.
Stuurt direct mail.
Want ook op haar telefoontje wens DHL niet te reageren.

Dame van Hema belt net terug.
DHL mail gestuurd.
DHL zegt mij gebeld te hebben, dat is een leugen.
DHL zegt vanmiddag nog na te leveren.
Onzin er staat in track en tracé. Dat er vanmorgen om 11.08 uur geleverd is.

Dame van de Hema, doet uitstekende best en zegt vanmiddag voor ze van haar werkplek vertrekt mij nog een keer te bellen om te informeren naar de stand van zaken.

DHL hoe waardeloos kan jullie service zijn.
Bij TNT nooit problemen gehad……
Jammer dat Hema via DHL verzendt.

Wacht op mijn pakketten.
En mijn 2 euro telefoonkosten die DHL rekent om de telefoon op te nemen.
U bent gewaarschuwd.

Gewenste Oplossing:

Pakketten nu leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 oktober 2016 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Odoorn3092016