Klacht: Zending uit Amerika onderweg sinds 3 januari

Rapidow op 21 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zending uit Amerika sinds 3 januari onderweg. En nog steeds niet ontvangen. De laatste update is van wanneer de zending via USPS het land verlaten had op 8 januari. De zending mag toch niet langer dan een maand bij de douane liggen!?
Verzendcode: UA931917429US

Wanneer ik weet waar de zending momenteel is en wanneer ik de zending mag verwachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 februari 2021 om 02:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de verzendcode opgezocht, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet.

Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rapidow