Klacht: zending tijdelijk on hold

op 14 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

alles verliep goed het pakketje moes woensdag binnen komen
toen zij dhl 1 dag later en vandaag zeggen ze opeens op de status dat het pakketje on hold is dus nu moet ik weer 1 dag wachten ik begrijp er niks van

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer mij pakket eindelijk binnen is bij de dhl schiphol zodat ik het kan ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemidag Rafael,

Heel erg bedankt voor het doorgeven van uw bericht. Ik wil het graag voor u nakijken. Maar ik kan de bijlage die u meestuurt niet goed openen waardoor ik het traceernummer niet duidelijk kan zien. Mijn excuses hiervoor.

Om gelijk tot actie over te kunnen gaan, wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088-055 2000. Dan kunnen mijn collega's gelijk voor je nakijken wat er aan de hand is. En zorgen om tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groeten,

Stef
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door rafael henriquez