Klacht: Zending te vroeg aangeboden

op 29 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op post.nl website zou de zending vandaag tussen 09:00 en 11:00 worden aangeboden.
Ik kwam thuis om 08:45 en vond briefje dat chauffeur de zending om 08:37 heeft geprobeerd af te leveren.
Volgende mogelijkheid voor levering is dinsdag 18 April.
Zending moet in vriezer bewaard worden en kan niet buiten de vriezer blijven tot 18 April.

Gewenste Oplossing:

Zending moet vandaag opnieuw worden aangeboden of door post.nl in de vriezer bewaard worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Sikkema, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Graag geef ik u meer informatie. Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik hoop dat dit snel weer soepel zal verlopen. Ik heb de status van uw pakket helaas niet kunnen bekijken op basis van de KGcode. Ik hoop dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag de barcode van u ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Sikkema, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Enno sikkema

3 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw bericht van 20 April. Zending is afgeleverd op 28 April en de inhoud niet meet bruikbaar. Ik hoop dat PostNL z'n services zal verbeteren in de nabije toekomst. Service voldoet nu niet aan mijn verwachtingen. Met vriendelijke groet, Enno Sikkema

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2017 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sikkema,

Dat heb ik graag gedaan. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de inhoud van het pakket niet meer bruikbaar was bij aankomst. Mocht de afzender dit pakket onder bepaalde voorwaarden hebben verzonden of hier bepaalde afspraken over hebben gemaakt dan kan de afzender hierover nog contact met ons opnemen. Mijn excuses voor alle overlast.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Enno sikkema