Klacht: Zending retour sturen zonder vermelding.

op 02 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 26 juli 2016 iets besteld.
Op 28,29 en 30 juli was ik niet thuis.
Ik heb dus 3 briefjes ontvangen met de vermelding dat ze een andere dag zouden komen.
Vandaag was het dan zover.
Tussen 14.00 en 18.00 zouden ze komen.
Helaas. Gewacht tot 18.45.
Ik heb hun gebeld.
Wat bleek.
Woensdag waren ze al voor de eerste keer aan de deur geweest.
Ik heb hierover geen bericht ontvangen.
En op het laatste bericht staat niet dat ze het terug zouden sturen.
Nee. Er staat zelfs vermeld dat ze vandaag zouden komen.
Voor mij is dit echt de laatste keer dat ik via dhl iets laat bezorgen.
Ben echt woest.

Gewenste Oplossing:

Bezorg mij dit pakketje nog voor vrijdag.
En zorg dat de bezorger de briefjes goed invullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Liezanne59,

Ten eerste mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het leveren van uw zending.

Ik snap heel goed, uw frustratie dat er woensdag geen bericht van poging tot leveren is achtergelaten.

Vanuit het systeem blijkt inderdaad dat de zending op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag bij u is aangeboden. De zending gaat automatisch naar 4x aanbieden retour naar de verzender. Dit is helaas dus ook bij uw zending
gebeurd.

Ik vind het echt heel vervelend voor u dat de bezorger u verkeerde informatie
heeft gegeven omtrent het leveren van uw zending. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zal hier dan ook een melding van maken.

Helaas is het voor mij niet mogelijk om uw zending nogmaals te laten aanbieden op uw adres. Ik kan u alleen adivseren om contact op te nemen met uw verzender. Uw verzender kan de zending opnieuw naar u toe sturen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door liezanne59