Klacht: zending past niet door brievenbus

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De post is op 12-08-2017 met een brief bestelling langs geweest ik was niet tuis. Trof in de brievenbus een briefje van De Post er in met de vermeldeing van een barcode en het adres waar ik het opkom halen.
Ben 3 keer naar het afhaalpunt gegaan en het is er nooit geweest hen ook 2 keer contact gehad met De Post over dit voorval
Heb zelf een case nummer. Nu blijkt dat het brief pakket verdwenen is tussen bezorgen en het afhaalpunt.
Krijg te horen van De Post er is niets aan te doen moet mast contact zoeken met de verzender.
Ik vindt dat niet normaal wat De Post doet, zij maken de fout en je moet het zelf maar uitzoeken. Zij zeggen lees de voorwaarde van De Post maar en daar is het mee afgedaan
O ja mijn case nummer is 01604225

Gewenste Oplossing:

Als De Post hun fout heeft recht gezet en mijn pakje bezorgd of de waarde daarvan vergoed want alles was al betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Xanten,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket vermist is en dat u graag alsnog uw pakket of een vergoeding van PostNL ontvangt. Ik vind het spijtig om te horen dat uw pakket is vermist en wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u meerdere keren contact op heeft genomen met de telefonische klantenservice. Er is een klacht geregistreerd dat het pakket vermist is en een collega heeft The Read Shop gebeld om te controleren of het pakket daar echt niet ligt. Helaas is het pakket echt vermist en kan ik niks voor u betekenen.

Ik sluit me daarom aan bij het advies van mijn collega's en verwijs u om contact op te nemen met de afzender. Ik zal u uitleggen waarom. De afzender heeft gekozen voor een onverzekerde manier van verzenden. Daarmee is de afzender ermee akkoord gegaan dat er geen schadevergoeding mogelijk is wanneer het pakket kwijt zou worden geraakt. PostNL is daarom niet verplicht om een schadevergoeding aan de afzender aan te bieden en ook kan ik u geen schadevergoeding geven.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender in het buitenland voor een passende oplossing. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 13:02 geantwoord

Ik vind het belachelijk omdat ik bewijs heb dat het niet in de brieven bus kan. Er is een bericht achter gelaten door de postbode dat ik het de volgende werkdag het bij de read shop op kon halen. Met ander woorden of de postboden heeft het zelf gehouden of DE POST heeft een fout gemaakt. Het kan toch niet zo zijn dat hun de fout maken dat ik het zelf maar moet oplossen. Dit is de omgekeerde wereld

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Xanten